Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-04-16 11:36:37
aš skutuosi kas antrą dieną: vieną kartą pasroviui "vienkartinis bic metal"
(naudoju daug kartų) ir prieš srovę gilette kažkoks.
Bic metal pakuotės užtenka mėnesiui ir daugiau, kaip pradeda draskyti,
pakeičiu peiliuką, jie nėra brangus, o gilette dar ilgiau. taip skutuosi jau
daug metų.
Jei gillete kas antrą dieną skustis, tai peiliukas greitai atšimpa ir dažnai
reikia keisti, o dabar 4 gilette peiliukų  metam laiko užtenka.

"kaiser"  wrote in message news:jmgkr8$mev$1@trimpas.omnitel.net...

Su daugkartiniu skutiesi, teisingai supratau? Daug "suinvestavęs" į tai?
Lietuvoj pirkai, ar kaip visada, reikia iš užsienio siųstis?

--
kaiser