Tema: Re:[OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-16 13:27:10
On Mon, 16 Apr 2012 12:37:57 +0300, kaiser <kaiser@neturi.pasto> wrote:

> Mačiau Merkur geru žodžiu minimi, ale brangoki jie :) Jaučiu visgi ties
> aukščiau minėtu rinkiniu apsistosiu su pigesniu koteliu. Jis irgi
> nepeikiamas.
> Beje, kaip ten su įsipjovimais? ;) Daug kas forumuose mini, kad pirmus
> kartus jie neišvengiami.

Biškį OT. Aš pats sugebu susipjaustyt su beveik bet kokiais peiliukais :D
Vieninteliai kuriais ko gero nesu įsipjovęs - kažkokie iš Amway (rodos
http://www.amway-latvia.com/en/product/216365,hymm-triple-blade-razor). Jų
"galvos" truputį kitu kampu prikabintos nei visokių žiletų - reikia kiek
priprast, bet skuta labai neblogai.