Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: kaiser
Data: 2012-04-18 11:53:35
Tai tame ir reikalas, kad pasikeis visos grandys. Skustuvas kitoks,
skutimosi kremas kitas ir t.t. Manau, kad blogiau tikrai nebus.
Kas dėl kosmetikos, tai iki šiol rinkdavausi iš to ką rasdavau
supermarkete. O kaip kitaip? Pas kosmetologus eiti?

P.S. Nivea priemonės man visada patikdavo. Manau, jos tikrai nėra prastos.

--
kaiser