Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: vaidas100
Data: 2012-04-17 10:20:46
On 2012.04.17 09:37, kaiser wrote:
> Kodėl pasenusi technologija?

1 britva vs n britvų :)
Braukomas veidas n kartų mažiau ir n kartų trumpiau - n kartų mažiau ir
dirgini.
Su n britvų gaunasi tikslesnis pjovimo kampas ir pjovimo gylis.
Su 1 britva yra rimtas iššūkis (bent jau man) nesusipjaustyt ypač kai
esi ryte pachmelnas, nedamiegojęs, neatsibudęs arba tiesiog kažkur skubi :)

> Retorinis klausimas: ar namuose gamintas
> maistas taip pat pasenęs "reikalas" prieš greitą maistą?

Aš praktiškai vien namie maitinuosi :)
Netgi per pietus :)
Ir ne maximinėmis picomis ar koldūnais :)

> Pabandyti noriu, nes su fusion nors ir nesusipjaustau, bet dirgina mano
> veidą jie vis vien. Su kitais dar prasčiau. Naudoju Nivea skutimosi želė
> jautriai odai, o ne putas. Tepuosi Nivea balzamu jautriai odai po
> skutimosi. Skustis stengiuosi po dušo. Skutuosi kas antrą dieną. Na bet
> dega "snukis" nors tu ką... O mano barzda nemanau kad kieta labai.
> Tikiuosi jog tinkamai parinktas klasikinis skustuvas su tinkamais
> peiliukais išspręs šią bėdą.

Turbūt ne peiliukai čia kalti - žmonių plienui alergiškų turbūt nėra? :)
Gal tau ta Nivejos chemija netinka?
Pabandyk kokį Zepter?
http://www.zepter.com/MainMenu/Products/Cosmetics/Swisso-Logical/Philip-for-Men/Shaving.aspx
Kažkada testą buvau gavęs nachaliavų tai labai patiko.

O dėl skutimosi prieš ar po dušo neapsisprendžiu,
nes prieš duša ant veido pilna naturalių taukų :)
Duše nusiprausi savo taukus ir užsitepi kažkieno kito (kiaulės?) taukus :)

Šiaip kuo mažiau visokios chemijos reikia naudoti...