Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: Icetom
Data: 2012-04-17 13:29:50
>Pabandyti noriu, nes su fusion nors ir nesusipjaustau, bet dirgina mano
>veidą jie vis vien. Su kitais dar prasčiau. Naudoju Nivea skutimosi želė
>jautriai odai, o ne putas.

Mano oda ir jautri, bet plaukai tankiai auga ir stori. Kas antrą dieną
neišeina skustis :). Kiek bandžiau tuos Gillete 3-4 peiliukų, tai arba per
daug palieka (ypač po smakru) arba labiau sudirgina nei naudojant Philips
trijų galvučių barzdaskutę. O jei dar paskusdavau prieš plauką iš vis visą
dieną su degančia odą vaikščiodavau :).  Man rodos pripratus, turėtų būti ok
ir barzdaskutė, nors jei tik keli šereliai išlenda per dieną, tai neturėtų
būti problemos skutant bet kokia priemone :).

>Tepuosi Nivea balzamu jautriai odai po skutimosi.

Šitas man ir geriausias. Bet dažniausiai žiemą naudoju karts nuo karto.

>Skustis stengiuosi po dušo.

Man atvirkščiai - jei po dušo nusiskuti, labai sudirgina odą. Gal čia nuo
vandens kietumo ir pan. priklauso (?).