Tema: Re: [OT] Ar skutates daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: svyt
Data: 2012-04-17 22:36:33
nesutinku, jei astrus peliukas perbrauki karta ir svaru, reklamos ismislas,
o jei po savaitgalio ilgesni plauka bandai skust, jie isvis netinka, o mano
oda retsykiais nori poilsio, ir as ne kasdien skutuosi, o ir taip, tie
daugiapeiliai kazko skuta prasciau, tenka bruzint nemaziau, gal tik niuansas
jei su britva, ir ji daug islindus reik but atsargiam, ji nepakelia soniniu
judesiu, bet jau 10 metu kaip nesu isipjoves, (kol ismokau susipjaustydavau
su bet kuom, iskyrus shick protector, ten peiliukai su vielikem tokiom) o
esu pakankamai nervuotas ir skutuos labai greit ir amzinai veluodamas. tiesa
britva gali sureguliuot kad maziau islystu peiliukas, tada nesusipjaustysi,
bet skutasi letai, bruzini, bruzini vis.

--
vyt/ /