Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: kaiser
Data: 2012-04-16 12:02:26
Neklausk, nes aš ne "default'iniam" mieste, tai per daug sudėtingai gausis.
Galvoju apie tokio rinkinuko pirkimą: http://goo.gl/PDpGx . Apie kotelį
geri atsiliepimai (biudžetinių tarpe) specializuotuose forumuose. Į
kažką labai "profesionalaus" nėra noro investuoti, nes juk gali ir
nepatikti :)

--
kaiser