Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: svyt
Data: 2012-04-17 08:43:21
pigiau nebus uz vienkartinius, pritariu, geri peiliukai brangus, bet tie
vienkartiniai labai nepatogus rankai, ir siaip jausmas kaip kad su kokiu 2
golfu vaziuoji- lyg ir nuvaziuoji kur reikia bet dziaugsmo nejauti.
vienkartiniai mano akimis kelioninis variantas, nes veziotis rimta irengini
negerai, daug sansu sulauzyt, pamest-pamirst, ispurvint.

--
vyt/ /