Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: kaiser
Data: 2012-04-17 08:23:47
Šis no-name'as aptartas tuose pačiuose forumuose, į kuriuos mane siunti,
ir daugelyje kitų. Tai Gillette Super Speed klonas. Viskas ten daug maž
gerai su juo. Kai kam nepatinka, nes tipo per mažai agresyvus, bet daug
  kas sako kad pradedančiajam pats tas. Su kokybe viskas irgi normoj.
Ale vakar visą vakarą pravarčiau forumus ir nutariau pats rinktis
rinkinį. Kotelis turbūt bus Edward Jagger E86/E87/E89 arba Feather
Popular. Su kremu/muilu viskas kaip ir aišku. Dabar tik su šepečiu
didžiausias klausimas. Nes keliasdešimt svarų už badger super aš tikrai
nesiruošiu išleisti. Apie kai kuriuos šerno lyg visai gerai
atsiliepiama. Matyt teks dar skaityti...

--
kaiser