Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: kaiser
Data: 2012-04-17 09:36:50
Kodėl pasenusi technologija? Retorinis klausimas: ar namuose gamintas
maistas taip pat pasenęs "reikalas" prieš greitą maistą?
Pabandyti noriu, nes su fusion nors ir nesusipjaustau, bet dirgina mano
veidą jie vis vien. Su kitais dar prasčiau. Naudoju Nivea skutimosi želė
jautriai odai, o ne putas. Tepuosi Nivea balzamu jautriai odai po
skutimosi. Skustis stengiuosi po dušo. Skutuosi kas antrą dieną. Na bet
dega "snukis" nors tu ką... O mano barzda nemanau kad kieta labai.
Tikiuosi jog tinkamai parinktas klasikinis skustuvas su tinkamais
peiliukais išspręs šią bėdą.

--
kaiser