Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: Niccolo
Data: 2012-04-16 15:57:24
Aš kažkada Turkijoj specialiai ėjau skustis pas barzdaskutį - ten kirpykloj
populiaru. Patirtis nebloga - su apdeginimais ir panašiais dalykais :-)

"bzik"  wrote in message news:jmh3ju$a74$1@trimpas.omnitel.net...

matyt duoda :) Kažkur skaičiau kaip atrodo pilna skutimo procedūra skustuvu
pas barzdaskutį. Dabartinis skutimasis kaip fastfood prieš prabangų
restoraną