Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: VNO
Data: 2011-03-09 18:35:01
niekas pe rdaug taip ir manevruoja.
esme yra tokia, kad del visokiu keliu devaiciu normaliai viesasis transporta vaziuoti negali.
teisingai buvo parasyta - jei ja trulas stovi stoteleje ir rodo posuki isvaziuoti, tai gali laukti iki vakakro - visi dievai juda ir nesusutoja.

po tokiu naglu mordu ir jie pradeda elgtisk ip diktuoja REALI kelio sitacija - kai varai kur tau reikia, o visokie KET visaziniai stovi ir keikiasi, nes jis didelis ir dar manevruoja.

VNO