Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-09 10:29:03
Prie Rietavo pries kokius penkis metus. Ciuvas su Ascona islindo ish
shalutinio nakti ir kale i gaisrine su visomis diskotekomis lekiancia. Ir
uzmigo ivykio vietoje. Pirmine versija, kuri zinau net iki protokolu
nenuejo - sedejau masinoj, nieko nedariau, atleke gaisrine be sviesu ir
daugiau nieko nepamenu - praradau samone. Cia ish tokiu idomesniu. O seip
statistikos nera, sunku atsifiltruot duomenis. Bandziau dabar pas draudika
viena paziuret - sistemos kaip ir nematau. .

"VNO"  wrote in message news:il7cjk$rjm$1@trimpas.omnitel.net...

ar teko girdeti, akd butu bent karta nubaustas per zalia vaziaves asmuo del
majaku?
mano tevas greitojoje dirba - tai kiek ivykiu buvo (su papastom masinos ir
tarnybinemis) - visda kalta greituske - vare per raudona, kaz kas nemate,
negirdejo ir t,t,

VNO