Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-09 10:23:25
Jei atsiranda ziopliu kurie nepastebi traukinio ir slagbaumo, kodel tureciau
buti isitikines, kad visada kaltas tas, kur vaziuoja su svytureliais? Kodel
pagal nutylejima zioplys jis? Net ne pagal nutylejima, o nediskutuotinai ir
vienareiksmiskai. O jei su svytureliais per raudona sviesa plyname lauke
zviegdama lekia gaisrine, kai sankryzoje jau dvi eiles stovi, o atlekia
zioplys trecia. Irgi kaltas tas kur su svytureliais? Beje, pavyzdys  ish
temos. Pries pusmeti motociklininkas nutrenke pajurio kurorte pestiji.
Perejoj, sviesiu paros metu. Teismas buvo tik formalumas, niekas apylinkes
sprendimo net nebande skusti. Pestysis kiek zinau jau atlygino
motociklininkui nuostolius. Nors aisku, tiems kas vienareiksmiskai zino, kas
nuzude Kedi, kad Seime visi vagys ir pan. - tai turbut neimanomas dalykas. O
kaip ir minejau, teisme advokatai labai megsta tokias pozicijas, kai jas
issako kita puse, neturedama jokiu kitu argumentu - "Zioplys yra jis, nes
jis su svytureliais". Ploja katutemis kita puse po tokio pareiskimo.
Nezinau kaip su policija, i juos aisku kitaip reaguoja, dazniau teko su
greituskemis bendraut. Tai daznai problema buna ne kamsciai kurnors skubant,
o butent veikejai, kurie ant svetimo bybio bando i roju nujot. Sustojes
eismas praleisti spec. transportas jiems ne zenklas, kad ir paciam reikia
kazkaip i tai reaguot, bet galimybe pabut dzigitu ir pasinaudojant
laukianciais lochais juos visus padaryt. Tikrai neteko to matyt? Tikrai ir
tokiu atveju vienareiksmiskai kaltas greituskes vairuotojas?

"Ignas"  wrote in message news:il7ce5$rb6$1@trimpas.omnitel.net...

o tai traukinio masinisto taisyklese yra irasyta kad jis pervaza gali kirst
isitikines kad ji visi praleidzia?
ko tau truksta iki akivaizdumo?