Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Korke
Data: 2011-03-08 11:35:45
Shlipsai, su visu respektu tavo jaunystes laiku zygdarbiams, parukymams
balkone ir t.t. bet plet su zjbal tu su ta savo kamera nu.... idejai nixuja
nei situacijos nei temos neatitinkanti vaizdeli, nei vieta ta, nei paros
laikas, nei eismo intensyvumas, nei sankryzos siaurumas, nei vaziavimo
trajektorija nes nupiso ten ne prisivije kazka o is kertancios gatves
vaziuojanti, tai nx cia tuos muvikus delioti nu ? Apie "extremaluma"
situacijos jau parasiau kitam reply vienam "intelektualui".
Faktas, kad pasatininkas vaziuodamas sh.... male, nu bet toks lakstymas
butent per ta sankryza kai nu bb nutrukus nors ir su lempikem
nepateisinamas.