Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: infernal
Data: 2011-03-09 11:16:00
Jeigu daugiau dairytumeis vazinedamas, kas aplinkui vyksta, tai truliku
uztarejes nebutum. Kiek kartu dar esu mates kaip uzspaudzia lengvaja,
zmones ir padangas svilina ir ant saligatvio uzlipa.
Tik sustok stotelej keleivio isleisti, tai trulas nepalauks nei
sekundes, butinai apvaziuos, sustos skersas taip, kad per jo sona
neissuksi. O jo islindus sikna dar trukdys ir eismui.
10 metu po Vilniu vazineju, jau vis reciau i tokias situacijas patenku,
zinau kaip reikia elgtis su tais lochais.