Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: infernal
Data: 2011-03-08 21:22:03
Pirma juosta noriu ir vaziuoju 40. Gal ten tik tiek galima buvo? Gali 
lenkti mane kas nori, nekompleksuoju. Bet kai aplenkus kertama per 
stabdzius - sito neuzskaitau. px, ten duobes ar laidai ar dar koks 
velnias - jei neturi galimybiu tvarkingai aplenkti, nera ko maivytis.


On 2011.03.08 18:13, Doxlas wrote:
> Mazoxistas? Pats provokuoji avarines situacijas kelyje. Kas tau trukdo
> vazhiuot pvz 80 km/h, tada tikrai trulikai netrukdys - nepavys :-) Pvz
> mano kelyje i darba trulikai ishvysto apie 65 km/h ir tokioj situacijoj
> pagrindinis pavojus eismo saugumui yra ne jie, o antraeilininkes/ai,
> besivelkantys apie 50 km/h.
>
> "infernal" <test@test.lt> wrote in message
> news:il5hgl$2nv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dabar jau ismokau. Kai tik pamatau toki dzigita atvaziuojanti,
>> pasistengiu nedideliu pristabdymu ar greicio padidinimu, visai
>> nepazeidziant taisykliu. Wat tada ir atsiskleidzia tikrosios
>> asmenybes, is karto matosi kas per lochas prie truliko vairo sedi. Kai
>> tik patenka i tokia pat situacija, i kokias patys istumia kitus
>> vairuotojus: ir signalas ir ilgos sviesos, ranku mostai, kartais vos
>> per langa neiskrenta isismarkaves. Bbd, as vaziuoju PAGAL TAISYKLES,
>> jiems jos negalioja..
>>
>>
>> On 03/08/2011 05:11 PM, Ignas wrote:
>>> taip ir isivaizduoju nabaga ramiai "ant 40" pirma juosta vaziuojanty, o
>>> dzigitas su trulu ji visaip kaip padriezina... :)))
>>>
>>> "infernal"<test@test.lt> wrote in message
>>> news:il5g33$ci$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> is kur cia tiek truliku uztareju???
>>>> Cia tik geras pasiteisinimas, kad "ju niekas neuzleidzia, nepraleidzia,
>>>> veluoja keleiviai". Ot nuskriaustieji, cia yra taisykliu pazeidejai
>>>> nr.2
>>>> (po mikriuku). Is stoteliu vaziuoja praktiskai nesidairydami. Kur jau
>>>> tokio nepraleisi. Toki pamacius, is tolo reikia stabdyti. Sokineja is
>>>> juostos i juosta, daznai be jokio reikalo.
>>>>
>>>> O dar kiek buna situaciju, kai vaziuoji ramiai pirma juosta leistinu
>>>> greiciu, pvz apie 40. Tai toks velnias pasiveja ir dar lenkti
>>>> sugalvoja, o
>>>> aplenkes staigiai ant stabdziu kala, nes pasirodo jam ten laidai
>>>> sakojasi.
>>>> Tai nx tada lenkti? Toks vaizdas, kad trulikus dauguma lochai vairuoja,
>>>> arba is neturejimo ka veikti issidirbineja. Nuobodu matyt toj budoj
>>>> visa
>>>> diena sedeti.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 03/08/2011 11:47 AM, Yvl wrote:
>>>>> o tu leciau vaziuodamas numirsi? paveluosi? tu VIENAS vs. koks 50
>>>>> zmogu
>>>>> trulike. ir dar keli simtai stotelese. laukia veluojancio truliko del
>>>>> tokiu
>>>>> va.. ereliu
>>>>>
>>>>> "Korke"<Korkes@mailas.net> wrote in message
>>>>> news:il4tq2$sj0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 1. Kelias 2 juostu buna
>>>>>> 2. Ar as sakiau, kad salia tuscia ? as sakiau, kad uz manes (musu)
>>>>>> tuscia.
>>>>>> Ir be abejo traukiuos, tik linksmiau buna kai traukies i antra uz
>>>>>> joje
>>>>>> vaziuojancio iskart, o antroje vaziuojantis issigandes truliko tokio
>>>>>> manevro irgi per stabdzius kala antroj varydamas, o tu uz jo
>>>>>> rikiuojies.
>>>>>> Tai vat ir klausimas, kam del 1-2s sukelineti toki chaosa kelyje ?
>>>>>> Numirs
>>>>>> kas trulike ? paveluos kazkur ?
>>>>>>
>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>>>>> news:il4t6h$rci$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> taip visur aplink tuscia, o tau zapadlo pasitraukt i kaire juosta?
>>>>>>>
>>>>>>> "Korke"<Korkes@mailas.net> wrote in message
>>>>>>> news:il4sgm$q0k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Oi tik nereikia apie viesaji, ten tupos bobos uz truliku vairu
>>>>>>>> isvis
>>>>>>>> nelabai isivazduoja eismo subtylybiu. Suprantu trulikas didelis,
>>>>>>>> jam
>>>>>>>> sunku manevruot, bet kasdien pakliunu i situacjia, kai arteji prie
>>>>>>>> stoteles, leistinu greiciu, uz taves puskilometris tuscia gatve,
>>>>>>>> lieka
>>>>>>>> 20m trulikas, pyst ir ilenda per visa pirma juosta skersas....
>>>>>>>> Klausimas
>>>>>>>> kokio bb ? ka 1s nepalauks kol praleksiu? Vistiek gi ilines
>>>>>>>> sustoja,
>>>>>>>> ziuri ar kas jau i ji slysta dumais apsipyles ? nx taip daryt ?
>>>>>>>> proto
>>>>>>>> trukumas soferei ar siaip poxuizmas?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Glebas"<uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:il4qg7$m4r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Klausimas - kaip isitikinti, kad praleidzia? Sustoti ir priejus
>>>>>>>>> pasiklausti?
>>>>>>>>> Cia tas pats kaip ir su viesuoju transportu - jei stovesi
>>>>>>>>> sustojime
>>>>>>>>> rodydamas posuki ir bandydamas isitikinti ar praleidzia, tai
>>>>>>>>> niekas
>>>>>>>>> nepraleis. Galesi stoveti kol gatve tuscia liks. O va jei iskisi
>>>>>>>>> nosi,
>>>>>>>>> tai greitai isitikini, kad jau praleidzia, bet ne del to, kad
>>>>>>>>> reikia,
>>>>>>>>> o
>>>>>>>>> del to, kad nebepralenda...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Signalizacija"<signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:il4q7f$llc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> 190. Specialiuju transporto priemoniu vairuotojai gali vaziuoti su
>>>>>>>>> ijungtais melynais ir (ar) raudonais (arba tik melynais)
>>>>>>>>> zybciojanciais
>>>>>>>>> svytureliais ir (ar) specialiaisiais garso signalais tik tuo
>>>>>>>>> atveju,
>>>>>>>>> kai tai butina gelbeti zmogaus gyvybe, sveikata ar turta,
>>>>>>>>> uztikrinti
>>>>>>>>> viesaja tvarka, sulaikyti itariamus padarius teises pazeidima
>>>>>>>>> asmenis.
>>>>>>>>> Specialiuju transporto priemoniu vairuotojai, vaziuodami kelyje su
>>>>>>>>> ijungtais melynais ir (ar) raudonais (arba tik melynais)
>>>>>>>>> zybciojanciais
>>>>>>>>> svytureliais (kurie turi buti matomi 360o kampu) ir (ar)
>>>>>>>>> specialiaisiais garso signalais, gali nepaisyti siu taisykliu
>>>>>>>>> V, X,
>>>>>>>>> XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XXI, XXII skyriu
>>>>>>>>> reikalavimu ir
>>>>>>>>> pasinaudoti pirmenybe tik tuo atveju, jeigu tai nepakenks eismo
>>>>>>>>> saugumui ir tik tada, kai isitikina, kad jiems duodamas kelias.
>>>>>>>>> Sia
>>>>>>>>> teise taip pat naudojasi transporto priemoniu, kurias lydi
>>>>>>>>> specialiosios transporto priemones, vairuotojai.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>