pasidomek Kedainiu atveju, jei turi priejima, idomu tiksliai suzinot kaip baiges viskas, nes mano ziniom taksistas kaltas liko, o va video akivaizdziai rodo banzai manevra is zaliuju puses... taip kad teismu praktika dar neviskas, draugai ir $ yra viskas... "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:il7o0q$dc2$1@trimpas.omnitel.net... > Kuo remiantis buvo priimtas toks nuosprendis? Nu tai elementarna - ivykio > vietos apziura, liudininku, nukentejusiuju parodymais, ekspertizes > isvadomis, BK ir tuo metu galiojusia KET. > > "Rivo" wrote in message news:il7nsf$d5q$1@trimpas.omnitel.net... > > gal netyčia žinai kuo remiantis? > > "Linas Petkevičius" parašė naujienų > news:il7mnn$bec$1@trimpas.omnitel.net... > > Beje, cia dar kazkas ish Alytaus lankydavosi, kur vieno ivykio liudininku > buvo. Pries koki 15 metu pamenu sviesoforu reguliuojamoje sankryzoje > MAZ/KAMAZ ar analogiskos banduros vairuotojas sugebejo nepastebeti ir > taranuoti tuscia gatve atminancia senovine rusiska gaisrine - dar didesnes > uz ji pati - ZIL'a ar panasu daikta Pasekmes - vienas amzinatilsis, keli > sunkiai suzeisti, pora metu bylinejimosi. Gaila, kad news'u nezinojo > teisejai - butu pasikonsultave ir iskart kaltininka nustate. Bet vat kaip > negerai gavos - ir procesas ilgai truko ir nuteise "net nekyla klausim" > nekalta MAZ'o vairuotoja. Kaip negerai gavos... > > "Linas Petkevičius" wrote in message > news:il7lnl$9tn$1@trimpas.omnitel.net... > > Ash neturiu statistikos butent pagal greitasias, bet pagal KET 191 str. > tikrai yra nemazas kiekis pripazintu kaltu. > > "VNO" wrote in message news:il7lg9$9ja$1@trimpas.omnitel.net... > >>nes ta tema - migalkes ir kas kaltas - cia gi patovi newsuose. >>bet kiek klausiau - visada kalta buvo greitoji. px, kad kazkas mirta, akd >>skubi ir t.t. >