Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-09 13:40:31
P.S. Laimejo taksistas. Pagal tavo logika (nes "visada") - jis turejo draugu
policijoj ir teisme, o pareigunai ne. Kur ritas pasaulis - saviskiai peilius
i nugara smeigia....

"Ignas"  wrote in message news:il7opm$egr$1@trimpas.omnitel.net...

pasidomek Kedainiu atveju, jei turi priejima, idomu tiksliai suzinot kaip
baiges viskas, nes mano ziniom taksistas kaltas liko, o va video
akivaizdziai rodo banzai manevra is zaliuju puses... taip kad teismu
praktika dar neviskas, draugai ir $ yra viskas...