Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: infernal
Data: 2011-03-09 10:40:03
Zinoma, kad daugiau nebus. Juk jau rasiau, nebeuzsileidziu, kai pamatau
toki dzigita bandanti lenkti.

Vakar sedziu kamstyje, stovi trulikas pirmoj eilej. Antra eile pradejo
siek tiek greiciau judeti - trulikas tik pist i antra eile, vos ne per
kapota antra eile jundanciai masinai. Pavaziuoja 100 metru ir vel toks
pats manevras i pirma eile ir i stotele. Tu man paaiskink
nesuprantanciam, kokio velnio su tokia didele buda maskatuotis tarp
eiliu kamstyje? Kiek jis laiko sitaip sutaupe? As juos visus, truliku
vairuotojus, kas puse metu varyciau KET egzamino laikyti, kol ismoktu
tvarkingai vaziuoti.