Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-09 14:43:51
news:il7rr4$j9d$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu bet jei draugai ir pazistami - viskas, kaip ir visada kaltas su
> migalke - kokie dar turbut, matyt. Kaltas taksistas ir viskas. Kaip cia
> gaunas?

per maza zuvis policajai buvo (nedraugavo su jais nieks) ir per daug viesumo
(nieks nenorejo prisipazint draugaves)  :)

> O iraso autoriaus spek kas labiau ieskojo - taksistas ar policininkas?

o kam taksistui jis, aisku policija, nes per irasa kolegos nebegalejo
"istraukt"

> Matyt taksistas labiausiai pergyveno, kd neduok Dieve iraso originalas
> neatsirastu ekspertizei.

o ka ekspertize pasakytu? plika akim matos, kad sukantys i kaire ivaziave
sankryzoj praleidineja pesciuosius, o atskrisdami policajai stabdyt pradejo
tik tada, kai sustabdyt buvo be sansu... taksistas siaip buvo dar tarpa
palikes pralyst masinai, bet kai greitis ~100 tai kur ten islaviruosi...

http://www.youtube.com/watch?v=OBHto7B_1fk viskas daugiau negu aisku