Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-08 16:17:50
T.y. bet kuriuo atveju, susidurus automobiliams, jei vienas buvo su
svytureliais ir vaziavo per raudona - kaltas butent jis?

"Ignas"  wrote in message news:il57ip$fd0$1@trimpas.omnitel.net...

na jei vaziuojanty per raudona (kuris turejo isitikint manevro saugumu)
nukale vaziuojantis per zalia, tai man kaip ir klausimu kas kaltas nekyla...
taip pat nekyla klausimu ir del pirmo punkto... :)
bet bent jau is Kedainiu pavyzdzio, turim susidare neigiama poziury i
policijos veiksmus ir pacioje situacijoje ir po jos...