Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-08 09:54:00
but gerai aisku video ir sito ivykio, bet zinant juostu skaiciu narbuto
gatvej, laisvai galejo kelios masinos kairej uzstot vaizda vaziuojanciam
desine juosta. panasiai ir tavo pavyzdy - vaziuojantis tiesiai galejo uzstot
vaizda sukanciam kairen, mentuku greitis didziulis, dar pridedam mentuku
neatsarguma ir va tau avarija... Sikart policininkai buvo greiti, bet
atsargus ir isvenge nelaimes...