bet ir abiem atvejais uz avarija kalti tie kuriu nepraleido, o is kitos puses - taisykles autikams, trulikams, mentukams vienodos, bet kelis milijonus kartu is stoteles isvazinedamas viesasis transportas padaro maziau avariju, nei kad policija kelis simtus kartu pralekdama pro miesta... "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:il4qg7$m4r$1@trimpas.omnitel.net... > Klausimas - kaip isitikinti, kad praleidzia? Sustoti ir priejus > pasiklausti? > Cia tas pats kaip ir su viesuoju transportu - jei stovesi sustojime > rodydamas posuki ir bandydamas isitikinti ar praleidzia, tai niekas > nepraleis. Galesi stoveti kol gatve tuscia liks. O va jei iskisi nosi, tai > greitai isitikini, kad jau praleidzia, bet ne del to, kad reikia, o del > to, kad nebepralenda... > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:il4q7f$llc$1@trimpas.omnitel.net... > 190. Specialiuju transporto priemoniu vairuotojai gali vaziuoti su > ijungtais melynais ir (ar) raudonais (arba tik melynais) zybciojanciais > svytureliais ir (ar) specialiaisiais garso signalais tik tuo atveju, kai > tai butina gelbeti zmogaus gyvybe, sveikata ar turta, uztikrinti viesaja > tvarka, sulaikyti itariamus padarius teises pazeidima asmenis. Specialiuju > transporto priemoniu vairuotojai, vaziuodami kelyje su ijungtais melynais > ir (ar) raudonais (arba tik melynais) zybciojanciais svytureliais (kurie > turi buti matomi 360