Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-14 17:42:05
Tai o koks skirtumas - juk kiekvienam svarbu tai, ką jis mato, o ne
žinojimas, kad rodo dar kažką, ko jis nemato.
Ir susikalibruoti turėtų pats žiūrintis žmogus skirtingais foninio
apšvietimo lygiais, kad galima būtų keisti profilius arba jie keistųsi
automatiškai pagal šviesos jutiklį. Jeigu žmogus išskiria tamsius ar
šviesius pustonius iki kažkurios ribos, tai tas diapazonas ir turėtų
būti atitinkamai pakoreguotas, kitaip kažkuri dalis rodomos vaizdinės
informacijos jo nebepasiekia.