Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: Julius
Data: 2020-03-07 10:59:29
Sniegas <sniegas@namuose.lt> Wrote in message:
> 10 metų naudoti televizorių? Gal čia anas juokauja? 2-3 metai ir perkamas naujas.

Tai nieko keisto, kad tu  samsungų paradą pasidarei. Kai šūdą
 perki, tai tik porą metų ir tegali atvatgt. Kai ekranas geras,
 nwt minčių apie keitimą neatsiranda. Nebent dydžio stokotum. Tu
 vis tik perlipk per savo išdidumą ir sutik, kad nedžiugina jie
 tavęs. Na nedžiugina ir viskas. Prisipažink. NEDŽIUGINA?
 NEDŽIUGINA!

2020-03-05 12:06, Stork rašė:> +> > "Bronco"  parašė naujienų
 news:r21jrg$3rq$1@news.omnitel.net...> > On 2020-02-12 13:46,
 svogunelis wrote:>> Aš manau, kad telikas maksimum 5 metams,
 paskui jau į naują norisi >> keisti.> > O kam? Čia jei pirkalioji
 visokią pigieną, tai aišku, jog apgreido> norėsis, o jei iškart
 pasiimsi didelį, aukščiausios klasės teliką, tai> gali nors
 10-imt ir daugiau metų naudot, jokių revoliucijų vaizde per> tiek
 laiko greičiausiai nenutiks. Užteks njusuose ir vieno Sniego su>
 savo Samsung TV paradu :)> > Tas pats OLED'as vs plazma tai
 absoliučiai dzin būtų dėl nedidelių> vaizdo skirtumų, nebent savo
 laiku pataupei ant teliko dydžio ir dabar> jau varvini seilę į
 kokį 65", nes 42"-50" plazma nebedžiugina vien dėl>
 dydžio.

--
Julietis