Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-12 17:50:44
Metrai metrais, bet svarbiausia santykinis dydis. Juk akivaizdu, kad
kiekvienam skirtumas tarp 1 mm ir 1 m yra daug akivaizdesnis ir
reikšmingesnis nei skirtumas tarp 90 ir 100 m, nors antruoju atveju
absoliutus skirtumas 10 kartų didesnis.
Atstumas man bet kuriuo atveju bus per didelis, bet geriau reikalui
esant prisitrauksiu fotelį nei mokėsiu už pačią didžiausią parduodamą
įstrižainę, kuri vis tieki greičiausiai bus per maža. Be to čia parašei
4K žiūrėjimą, o man ir 50" iš 2,5 m būdavo beveik per didelis žiūrėti
FHD, nekalbant jau apie SD, kuriuo dauguma TV kanalų tuomet rodydavo.