Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-09 20:30:28
Kaip tas tavo C9 - dar džiugina? Šviesumo užtenka, nėra kažkokių
užknisančių dalykų? Ar "image retention" nepastebimas? Mano plazmoje tai
labai nervuoja tas dalykas - pažiūri, sakykim 21:9 ar 4:3 formato filmą,
o po to, ypač jei pritemdomos šviesos, matau tuos tamsesnius kraštus
ekrane. Arba pažiūrėjus krepšinio rungtynes, po to primažinus šviesas
žiūrint filmą, matosi šviesesnė vieta ten kur rezultatą rodė. Man tie
dalykai labai akivaizdus defektas, nors čia grupse sakė, kad plazma turi
"prasidirbti", bet ir po n metų lygiai tas pats. Kadangi ta plazma dabar
turi ir rimtesnių defektų ir reikia keisti, nesinori perkant OLED vėl
užsirauti ant tokių nesąmonių. Kiek domėjausi, tai OLED būdingos tos
pačios problemos, kaip plazmai - menkas šviesumas, image retention ir
išdegimai, tik ne taip stipriai.