Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: Spakainas
Data: 2020-02-11 08:39:14
Panasiaus ST30 berods. Ir tikrai ne dinaminis profilis. Esmė, kad sukasi
ten dažnai tas pats kanalas, lieka logo paskui matomas. Tiesą sakant
pilnas ekranas visokių artefaktų kai išjungi, arba kai pilką foną rodo.
Nu taip bbž. Galima aišku užsimerkt ir sakyt kad čia tik laikini tie
išdegimai, bet jeigu jie nuolat matomi, tai kaip ir px kaip juos
pavadint - mane jie erzina.

Garso absoliučiai jokio nereikia, nes yr atskirai tower kolonėlės su
stipriaku, per ten viską ir jungiu.

O kodėl LG šūdas? Čia šiaip, suPjektyviai, ar turi kažkokių logiškų
paaiškinimų?

Dėl 65 nesu tikras, kažkodėl maniau kad reikia didesnio. Dabar 46 iš 2.5
metro, taip ant ribos sakyčiau.