Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: Julius
Data: 2020-02-13 15:15:31
"svogunelis" <svogunas@hotmail.com> Wrote in message:

Ilgainiui sėda vaizdo lempos ir fokusas darosi vis prastesnis.
 Todėl tie super mikro - nano patobulinimai vaizde, kurie ir taip
 tampa daugiau lenktynių rezultatas, o ne pastebimas vaizdo
 kokybės pagerėjimais tampa neaktualūs. 65" ekrane manau pilnai
 pakanka Fool HD rezoliucijos žiūrint iš 4-5 metrų. O 4K tai jei
 nori pamatyti blusos išsituštinimą realiuoju laiku. Arba 120"
 ekranui jis aktualus.
Pats ar labai pastebi skirtumą tarp Fool HD ir 4K savo naujame ekrane.

--
Julietis