Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-11 13:03:59
Ačiū už normalų atsakymą - lengviau rinktis, kai turi realią
informaciją. O tai dažnai plazmų ir OLED naudotojai sako, kad viskas
idealu, jokių trūkumų nėra, tai galvoji ar pas patį akys kreivos, ar
kiti meluoja. Šiaip LCD, kuriuos ilgiau teko pažiūrėti svečiuose, kai
kuriuos video tikrai gan baisiai rodo, bet vis pagalvoju, kad tie LCD
nėra aukščiausios klasės, o gal čia video koks nekokybiškas. Gal vis tik
pirksiu OLED, nors dar rūpi palaukti ar nebus kokių ypatingų pagerėjimų
šiemetiniuose modeliuose, be to įdomu ir mikroled kainos, bet jos
tikriausiai bus kosminės, kadangi net už OLED 75" nesinori mokėti tiek,
kiek jie dabar kainuoja.