Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: Kesha
Data: 2020-02-14 08:33:07
It happens that Sniegas formulated :
> Nevaryk, dabar štai sėdžiu prie 4K monitoriaus, labai liuks viskas matosi,
> nenorėčiau sugrįžti prie FHD. 4K televizorių gali didesnės įstrižainės iš
> arčiau žiūrėti.

sėdžiu prie 43" 4k moniko, atstumas 60-70cm... ir reikia 55", nes tada
tikrai komfortas išaugtų. Gerai, kad atstumas kažkiek prisiartina...
o jei imt telikus ir žiūrimus atstumus, tai, kad išlaužt 4K (nekalbant
apie 8K) privalumus dydžiai turėtų būti tokie, kad kol kas tokių dydžių
telikų ir nelabai gamina...