Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: svogunelis
Data: 2020-02-11 12:58:13
Turiu OLED, tai labai patenkintas.
Bet kai pripranti TV, atrodo taip turi būti ir viskas. nekreipi dėmesio, na
matai ryšku-gražu.

Paskui prieš kelias dienas įsijungiau kitam kambary kažkurį Panasonic LED
paprastą, tai labai pasijautė kontrasto/ryškumo skirtumas ant paprasto
Youtube

"Spakainas"  wrote in message news:r1tpi8$vrm$1@news.omnitel.net...

Gera mintis, kampu tikrai žiūrėsiu kažkiek (virtuvė ir valgomasis šalia
šone). Dar vienas pliusas oledui.