Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: svogunelis
Data: 2020-03-09 15:40:17
aš nesakiau, kad po 3 metų keisti, bet po 5 ar max 7 metų, taip :) apsimoka
keisti.
Nes gyvenimas ir taip trumpas, tai per visą gyvenima nenorėčiau turėti
teoriškai tik 5 telikus, jei skaityti, kad pirmas telikas nupirktas už savo
pinigus nuo 22-25 metų sukakus.
Kalbu apie kokybiškus telikus, šiuo atveju pas mane C9, tai ar turėčiau
laikyti 10 metų? man laiko prasme - kosmosas tiek išlaikyti.

On 2020-03-09 13:28, svogunelis wrote:
> nu žiūriu taupūs čia žmonės. jei galėtu, galėtu nugyventi ir 30 metų su
> tuo pačiu tv :)

Taupumas būna dviejų rūšių, o tu čia apie kurį iš jų? :) Pirmas -
taupumas vulgarusis, kai žodis taupumas suprantamas bukvaliai, t.y. kuo
pigiau nupirkt kokį nors šūdą ir paskui po labai trumpo laiko pirkt
sekantį pigų šūdą, save raminant tuo, jog "technologijos nestovi
vietoje...".

Antra taupumo rūšis, tai iškart pirkti patį geriausią rinkoje brangų
daiktą ir ilgai naudoti. Abi strategijos buhalterine prasme kokių 10
metų laikotarpyje nesmarkiai skiriasi, bet jei pažiūrėti naudos
kontekste, tai gaunasi ganėtinai įdomus dalykas.

Iškart brangų irt kokybišką daiktą nusipirkęs žmogus, naudojasi
maksimaliai prieinama tam momnentui kokybe keletą metų iš eilės, o tam
kas pirkalioja pigų šlamštą, tai tik jei labai labai pasiseka, tai po
kokio trečio pirkimo pavyksta išeiti į tą patį kokybės lygį, kurioje
pirmasis jau sėdėjo nuo pat pradžių.

Gaunasi, jog taupydamas tokiose situacijose tu gal finansiškai nieko
nepraloši, ar praloši nesmarkiai, bet malonumo prasme pats save smarkiai
nubaudi.

> suprantu, kad nematot prasmės, gerai rodo. tą patį galima pritaikyti labai
> daug kam - o realiai vistiek niekas nestovi vietoj.

Ir kas TV ir TV transliacijų rinkoje pasikeičia per 2-3 metus
kardinaliai, jog jau laikas būtų keisti aukščiausios klasės didžiausią
teliką, kuri nupirkai prieš 2-3 metus? Papasakok, tikrai labai įdomu.