Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: Julius
Data: 2020-03-11 15:21:43
Sniegas <sniegas@namuose.lt> Wrote in message:
> Yra ir su 25 metų senumo žiguliukais važinėjančių, bet tai nereiškia, kad jie teisingai pasirinko. Paprasčiausiai prieš 10 - 11 metų nebuvo gerų LCD ir tiek. Nupirko pigiausią plazdmą ir dabar džiaugiasi lyg apsiperdę. Kiek iš jūsų yra prie plazminio monitoriaus sėdinčių? Visi į LCD sukišę nosis ir dar rėkia, kad LCD blogis. Tai naudokit CRT, jei LCD blogai.

Lcd niekad nebuvo gerai nei tada, nei dabar. Tik dabar jue vos vos
 getesni. O prie lcd susėdę. Nes raides staityti jis tinka. Čia
 nereikia spalvų, jų tonų ir pustonių. Technologija skirta
 perduoti primityviai informacijai.

..2020-03-09 12:48, Julius rašė:> "egis" <mailas@kazkur_toli.ner>
 Wrote in message:>> su salyga, kad pas mane namie tebedirba
 P42G20 nuo berods 2010 metu, tai taviskis muset metais
 senesnis?-> > Sniega - atsiliepk. Va kokias senienas masės
 naudoja. Ir juos>   džiugina po šiai dienai! Nepirkinėja kas
 metai, nes iškart>   pasirinko teisingai, neklausydami apie
 "mirga, ryja, išdega ir>   t.t". Ne mados vaikėsi, o ekraną
 rinkosi.> > - ----------------egisKaunas"MumZer"
 <zz@mumumba.zerg> wrote in>   message news:r40t
ju$2q7$1@news.omnitel.net...> P42G10E panasius>   priminkit
 kelintų metų?> Nes iki šiol stovi, veikia ir vargo>   nematau
 netflixo filmus žiūrėdamas>> On 2020-03-06 18:13, Sniegas>
 wrote:>> 10 metų naudoti televizorių? Gal čia anas juokauja? 2-3>
   metai ir perkamas >> naujas.>>>> 2020-03-05 12:06, Stork
 rašė:>>>>   +>>>>>> "Bronco" parašė naujienų news:r21jrg$3r>
 q$1@news.omnitel.net...>>>>>> On 2020-02-12 13:46, svogunelis>
 wrote:>>>> Aš manau, kad telikas maksimum 5 metams, paskui jau į>
   naują norisi >>>> keisti.>>>>>> O kam? Čia jei pirkalioji
 visokią>   pigieną, tai aišku, jog apgreido>>> norėsis, o jei
 iškart>   pasiimsi didelį, aukščiausios klasės teliką, tai>>>
 gali nors>   10-imt ir daugiau metų naudot, jokių revoliucijų
 vaizde per>>>>   tiek laiko greičiausiai nenutiks. Užteks
 njusuose ir vieno Sniego>   su>>> savo Samsung TV paradu :)>>>>>>
 Tas pats OLED'as vs plazma>   tai absoliučiai dzin būtų dėl
 nedidelių>>> vaizdo skirtumų,>   nebent savo laiku pataupei ant
 teliko dydžio ir dabar>>> jau>   varvini seilę į kokį 65", nes
 42"-50" plazma nebedžiugina vien>   dėl>>> dydžio.> >

--
Julietis