Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: RaR
Data: 2020-02-16 22:07:54
LG 43UD79, 16:9. Prie ko čia sprandas turi paskausti, jei galkvą reikia
kraipyti? Kaip tik mankštinasi. Gali paskausti, jeigu bus vienoj
nepatogioj pozoj. Ir akims sveikiau, kai atstumas keičiasi, o ne
visąlaik į vieną tašką žiūri. O šiaip jau rašiau - jeigu nereikia daug
darbinio ploto, tai nereikia nei to didelio ekrano, nei tos 4k raiškos.
Nematau didelės prasmės turėti didelį monitorių ir sėdėti nuo jo
atsitraukus viską padidinus 150 ar 200%.