Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: svogunelis
Data: 2020-03-13 10:42:47
nu ko nesuprasti, žmogus paklausė kaip realiai kasdienybėje man su OLED, aš
viską papasakojau kaip būna, gal su LCD būtų savaime šviesiau ant bet kokio
filmo ir taip, nežinau, nes tiesiog nėra tos tobulos juodos, ir ta juoda
pasidarys kaip pilka, kas automatiškai šviesiau.

"Dainiushas"  wrote in message news:r4e0fr$e5j$1@news.omnitel.net...

tai nesuprantau prie ko čia oled šmakaled?