Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-13 18:16:02
Na galima čia sukti kaip nori, bet netgi aš kiek žiūrėjau video
palyginimų, kelis linkus ir čia buvau įmetęs, akivaizdu, kad labai
tamsūs atspalviai OLED išiskiria blogiau nei kokiam QLED. Bet to žmonės
skirtingai mato - vienam gal tos šviesos užtenka, kitam jos trūksta,
senstant reikia vis daugiau šviesos, kad gerai matytum. Kada geriau
matosi juodos atspalviai - prieblandoje ar kiek apšvietus? Galiausiai,
daugelis tikriausiai bandė kalibruoti monitorius - juk akivaizdu, kad
primažinus pašvietimą juodi atspalviai tampa neatskiriami, padidinus -
šviesūs. Tai akivaizdžiai ir testuose matosi - OLED sunku išskirti labai
tamsius pustonius, QLED jau nesimato kokių debesų ir pan. Aš pilnai
suprantu, kad OLED rodomas vaizdas turi daug privalumų, bet turi ir
trūkumų, kurie gana akivaizdūs.