Tema: Re: Oled ar LCD?
Autorius: Sniegas
Data: 2020-03-07 14:09:34
Ne tie laikai, kai televizorius džiugintų. Va, 1976 metais atstovėjus
valandos eilę ir nusipirkus kilogramą apelsinų jaučiau džiugesį, kad jų
dar visų iki manęs neišpirko. O kai parduotuvėje prie televizorių eilės
nėra, koks čia gali būti dar džiuginimas? Gal tamsta džiugina ir kai
triusikus ar kojines nuperki? Aš paprasčiausiai didesnį ekraną nuperku
ir tiek. Buvo 40", pakeičiau į 55", kitam kambaryje buvo 32", pakeičiau
į 43". Dabar planuoju 55" pakeisti į 65".