Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-18 11:47:46
aišku. aš vokietijoje sužinojau, kad mes priklausome "skandinavų rasei" ir todėl esame germanai, o mano kaukolė yra tipinė
skandinaviška kaukolė :) Galutiniame rezultate tai reiškia, kad "Preussen" bendze naše ir mes esame grynaveisliai atskilėliai
germanai, baisios lenkų sąmokslo teorijos pasėkoje įgavę kažkokius keistus lietuvių ir latviešų pavadinimus.
Informacija iš sūnaus žandikaulių ortopedo, bandžiusio paaiškinti, kodėl sūnaus žabtuose per daug dantų.