Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Aras
Data: 2011-01-14 20:07:14
Aš dar iš "Revizinių pasakų" atkapsčiau priklausymą šeimoms. Aišku, mažytė tikimybė yra, kad ten ne tie, o paprasčiausiai vardo ir pavardės sutapimas. Bet tai nykstamai maža tikimybė, nes toje parapijoje daugiau tokių nebuvo.

O gal dar yra kokie dokumentai? Nes dabar tiesiog ieškau bendrapavardžių dvaro inventoriuose, darydamas prielaidą, kad visi bendrapavardžiai yra iš vieno katilo. Tačiau netraukiu jų į medį - gi neaišku, kas ten ir prie ko.