Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-16 14:51:17
Tai pleškino ne jis, o kitas Sangin, kokis tai jo giminaitis. Daug namų (
8 - 10 ?) supleškino kol jį pagavo.
  Norėjau jam pasiust nuorodą i L.Ryto puslapį, bet susiturėjau : dar būt
įsižęidęs prancūzų-kanados šlėkta . .
  Jie save skaito lenkais, bet pavardė Sangin daugiau užneša į rusišką.
Sakykim, jie patys geriau žino. Senoviškose nuotraukose jie atrodo kaip
tikri lenkiški bajorai.  Ir kapuose užrašai lenkiški.