Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-14 10:42:36
mano mamos vyras daugiau nei pusę metų archyve tupėjo ir taikydamas įvairius dešifravimo ir enkodingo metodus kažkokius bajorus savo
bočiuose atkasė. Ta prasme, jis juos žinojo, tik reikėjo giminystę įrodyti. Ale kai jį paklausiau, kaip man daba į jį kreiptis,
pasakė "Ai, tai GAL kaip visada, GAL nieko čia ir nepasikeitė" :)
Sėkmės visiems, mėlyninantiems savo kraują. Gaila, kad nėra tokių archyvų, kur galima būtų atkasti tų žmonių istoriją. Mano galva,
yra daug svarbiau užrašyti palikuonims viską, ką žinai apie savo protėvius kaip žmones, nei įrodyti, kad 17 amžiuje tavo protėvis
buvo koks pusiau degradavęs dykaduonis, kurio giminė apskritai išgyveno vien todėl, kad išdykusi dukrytė susidėjo su kumečiu ir
susilaukė sveikų violetinio kraujo palikuonių :) Na, bet čia tik mano nuomonė. Netgi ne mano, tokia idėja man kilo perskaičius vyro
tėvo šeimos istoriją, kurioje jis aprašė savo protėvius nuo proprosenelių - kuo užsiėmė, kur gyveno, kuo gyveno (sudėjo ištraukas iš
laiškų). Galbūt ten nėra labai tikslių skaičių ir gal informacija nebūtinai objektyvi, bet tai yra tai, kas išliko apie šiuos žmones
jų palikuonių atmintyje, ir tai yra daug svarbiau. Kaip legendos apie Gediminą. Nu kas tas Gediminas be geležinio vilko ir Vilniaus
statymo. Banalybė. Niu, bet čia vėlgi tik mano nekukli nuomonė :)