Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-16 11:59:20
Prieš 12 metų newsuose kanadietis (Montreal) Jean-Pierre Sangin klausė kur
Lietuvoj kaimas Teniancy. Parašiau jam, kad Tenėnai. Po to dar gana ilgai
susirašinėjom. Jis surado ir iškniso daug duomenų, buvo padėjęs savo saite
nuotraukas ir visa kita.
  Jo pra-pra kažkada išvyko į Prancūziją, po to jis ižvažiavo į Kanadą.

  Jam reikėjo telefono numerio Vilniuj, kadangi neturėjau Vilniaus tel
Knygos, klausiau newsuose omnitel.talk, bet buvau iškoliotas ir pasiustas į
vienkiemį gražioj ar negražioj formoj. Tipo talkai dyrba ir neturi laiko ir
noro ieškot kažkokį tel numerį telefonų Knygoj.  Tai buvo mano pirmas
susipažinimas su Degradų Kaimeliu.

  Beje, tas tipas, kur Šalčininkų apylinkėse degino namus, irgi pavardė
Sangin. Maždaug prieš 8 metus jį pasodino ir rašė L.Rytas