Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Aras
Data: 2011-01-13 16:57:10
Žolininkė buvo, tai ir galvojo apsisauganti... Aišku, 13 kartų tai jau ką čia ir begalvosi :-)
Tai gal ant rubežiaus gyveno ir kitai parapijai priklausė? Gi dar turėtų būti ir tikinčiųjų sąrašai ar kokis tai inventorius, revizinės pasakos ir pan... Nors, tais laikais (čia išeina XIX a., berods) galėjo būti, kad "nebūti bažnyčios metrikose".

Nesantuokiniai vaikai bent jau mano parapijoje, tai būdavo registruojami, nurodyta būdavo tik motina.