Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-16 14:12:06
Tai turėjo būt 1998 m. Tada news grupsai buvo populiarus ir jis kokiu tai
būdu surado lithuanian. Bet ne omnitel.news. Per Taką buvo galima išeit į
melejonus grupsų

Vėliau aš pats turėjau Telefonų Knygą ant Lintel CD ir visokiais kitokiais
virtualiais pavidalais. Būčiau neklausinėjęs ir nesiprovojęs talkuose.
   Didžiuma jaunesni, o mažuma gal paseno  . ?