Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-16 15:03:18
47. Teisiamųjų suole - garsusis padegėjas
      Aktualijos / 2001 m. gegužės 23 d. / Donatas Stravinskas
      Moterys sunkiai tramdė pyktį Vakar keliolika Šalčininkų rajono
Eišiškių miestelio gyventojų akis į akį susidūrė su pusę metų ugnimi juos
terorizavusiu 28 metų kaimynu Zbignevu Songinu. Tai įvyko teism...

49. Padegėjas vėl sukrėtė Eišiškes
      Aktualijos / 2000 m. rugsėjo 13 d. / Sigita Nemeikaitė
      Išpuolis - po trijų savaičių Po trijų savaičių pertraukos Eišiškes vėl
sukrėtė nesugaunamo padegėjo išpuolis. Padegėjas maniakas miestelyje
siautėja nuo gegužės ir ramų miestelėnų gyvenimą pavertė nei...

Pasirodo, jo pavardė Songin, bet tai ta pati giminė.