Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-13 17:30:40
na, senais laikais daug vaikų ir dar išgyvenusių buvo gerai, ne taip kaip dabar. Gal todėl, kad žolininkė, ir išgyveno. Bet dabar iš
tų 13 jau praktiškai pavardės ir nebėr, nes nelabai jie vaikingi, o tų, kurie vaikingi, palikuonys daba turi daugiausia paneles.

Motina turbūt nurodoma buvo todėl, kad nekiltų turtų dalybų problemų po išdykėlio tėtuko mirties