Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: DaivaD.
Data: 2011-01-13 12:05:24
Ką gi, netoli Kuršėnų yra Paringuvio kaimas (5 km) ir Paringių kaimas (6 km). Tačiau visą šitą istoriją reikėtų stipriai tikslinti.
Pirmiausiai, jei Veronika Šakalytė tikrai buvo netekėjusi, tai visi jos vaikai privalėjo turėti tą pačią pavardę. Jei pavardė kita - vadinasi, ji buvo ištekėjusi. Galbūt, anksti likusi našle.
Kaip ten bebūtų, Kuršėnų Romos katalikų bažnyčios gimimo metrikų 1869-1922 m. ir mirties metrikų 1910-1939 m. knygose NEI KARTO nepasitaiko Šakalių pavardė.