Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-01-13 21:43:35
Tai, kas sudėta į epaveldą, prieinama visiems.
Pvz. nueinam į www.epaveldas.lt
į laukelį "Tema" įrašom pvz. Kelmės
Nuimam varneles nuo bibliotekų ir muziejų, paliekam tik archyvus, spaudžiam "Ieškoti" ir viską gaunam.

Tai, kas nesudėta į epaveldą, irgi prieinama visiems. Archyve yra skaitykla, galima naudotis nemokamai. Tik stipriai suplyšusių dokumentų negausite.

Šio bei to paieškoti galiu, bet nevykit Daivos į medį ir neprašykit labai senų laikų, ar kokių bajoriškų dokumentų. Tegu tai bus tik vienas kitas gimino, santuokos ar mirties dokumentas, maždaug iš 1880-1940 laikotarpio (ne senesnis), nurodant man ieškomų asmenų vardus, pavardes, artimiausių giminių vardus, įvykio datą nors 5 metų tikslumu ir kiek įmanoma tiksliau vietovę.